Wednesday, June 03, 2009

Busy...

Posted by YaNa at 4:52 PM
Hye..


Its been 2 weeks that i'm not update my blog. I'm so busy wif my work at office. Coz the auditor was came early in the morning today to audit my office ISO. N dis 2 week is really though for me. I need to settle all the ISO things and ianya tersgt2 lah byk... Dah la setiap hujung bulan n awl bulan memang byk keje. Nk siap benda2 nk audit lg n keje hakiki lg nk kene submit on time. Sampai bwk blk rumah keje aku. Tertekan ngan org yg terpaksa aku kerjasama la. Kalau wt sorg2, msti blh siap awlnye..hehe... Mujur sumenya dh berakhir. Nk online pun ssh sbb fkr keje byk yg xsiap.

Hmm mase kene audit td alhamdulillah part aku xde slh. Cume slh kt peringkat negeri sbb xbg aku resit terima wang panjar. LEGA... Kalau ade silap memang kene tegur ngan bos la. Satu hal plak kene ngan bos. Tp stakat aku keje ni xpernah lg la kene tegur ngan bos. hehe... Pekerja yg bagus la katekn.. Blm cemerlang ye...

K la...daa..


read more~

0 comments:

 

Life Is Beautiful Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting