Tuesday, March 23, 2010

Confuse!!!

Posted by YaNa at 3:23 PM
Hye...

Aku xtau nk mula dari mana. Tp apa yg aku rasa skrg adalah confuse... Kdg2 ape yg kita ckp @ tulis blh menyebabkan org lain sakit hati. Aku mengalaminya skrg. Aku di situasi org yg sakit hati disebabkan oleh satu mesej. Katanye mesej utu tersalah tulis. Tp bila dibaca ayatnye adalah lancar spt mahu menulis dengan yakinnye. Apabila aku bertanya, si penulis menyangkal bahawa tersilap tulis.

Hati aku dh xblh nk menerima sebarang penipuan buat masa ni. Ini disebabkan peristiwa yg membuatkan aku serik utk m'percayai kata2 org lain. Bg aku mase skrg ni adalah utk m'perbaiki level confident dlm diri aku utk meneruskan hidup dan cuba m'percayai org lain. Tapi kdg2 sesetgh org tak m'berikan aku peluang utk m;percayai mereka. Aku dh xtau nk menuju ke jln yg mana. Aku hanya mengikut kata hati. Mungkin itu lbh baik kerana hati kita xkan pernah menipu diri sendiri.

Jika diselami kata hati dan ia berkata itu adalah benar, aku akan m'percayainya. Dan kalau kata hati aku ragu2 dan tdk dpt menerima, aku akan buang jauh2 perasaan utk menerima. Aku berharap kata hati aku kali ini betul utk aku membuat keputusan yg sewajarnya... Give me time to think n listen to my heart... :(

read more~

0 comments:

 

Life Is Beautiful Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting