Wednesday, April 28, 2010

Saya Di Tempat kerja Baru...

Posted by YaNa at 12:19 PM
Hye...

Hampir 2 minggu aku di tempat kerja baru. Suasana sgt berlainan. Bukan tukar jabatan. Cume b'tukar dr pejabat daerah ke pejabat negeri. hehe.... Tp kt sini memang xbest. Sb org atasan yg suka sibuk keje org len... Sgt bosan... Aku xsuke sgt kalo ade org pg2 dtg m'belek keje2 aku. Mcm aku ni xreti @ zero dlm wt keje. Aku tau la keje aku. Xperlu org sibuk @ suruh2. Aku tau nk buat... Kalo aku dh abes keje, aku akan tlg yg len wt keje. Tp keje kewangan je la.... hehe... Xblh la masuk bidang len plak.

Whatever it is.... Aku memang nk mntk tukar ke jabatan len nt. Sblm ni mls nk mntk tukar sbb tunggu pengesahan jawatan. Skrg dh dpt surat pengesahan blh la aku bertukar. cari pengalaman kt jabatan len plak. Tp nk tukar ni ambik masa jgk. Sementara aku nk memohon dan tunggu permohonan diluluskan, aku bercadang nk ambik exam PTK dan KPSL dlu. Kalau ade rezeki leh naik gaji @ naik pangkat. hehe.... Insyallah... Aminn...

K la... Xblh tulis panjang2 nt ade yg menyibuk lak... hehe daa~

read more~


0 comments:

 

Life Is Beautiful Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting