Monday, July 05, 2010

Thinking...

Posted by YaNa at 4:32 PM
Hye...

Perlukah aku diam @ perlukah aku bersuara???
Aku rase penat sgt nk melayam perasaan dan fikiran yg ade sekarang ni. Seperti tidak memberi peluang untuk aku hidup dengan tenang. Dugaan apa yg datang skrg ni?? Aku kadang2 tak boleh berfikir dgn sempurna ape yg patut aku lakukan. Aku perlukan petunjuk @ seseorg yg blh memberi nasihat & dorongan kpd aku setiap masa. Sehingga lah aku keluar dr masalah yg dtg ni (mslh perasaan & fikiran yg kacau).
Tp... Siapa yg sudi untuk menjadi bayang2 & pantulan itu untuk aku??? I need someone who can be my bestfriends forever... I need someone who can cares for me everytime... & I need someone who can be myside when i needed... :(

read more~

0 comments:

 

Life Is Beautiful Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting