Friday, April 24, 2009

Ye ye..... Esok Cuti... (Luahan penat bekerja)

Posted by YaNa at 3:15 PM
hye...

hmm esk cuti...yey...
sepanjang minggu ni asyik tertekan je kt ofis...
mujur sampai jgk hari jumaat setelah lama menunggu...
aku rase minggu ni b'jln lmbt sgt.. mayb sb aku tension kot...
kt ofis xde la byk sgt keje minggu ni..tu yg bosan...
tp aku tension bkn sb bosan xde keje.
erm biasa la kene tahan dgn kerenah org len.
kalau keje yg kene b'jumpa ngan ramai org ni biase la..mcm2 kerenah ade.
nk2 plak aku ni bhgn kewangan..kalau kerenah org ok,aku pening ngan keje plak.
tp bila2 mslh dtg dlm satu mase lg la aku pening. nk pecah kepala ni..hehe..
tp ape2 pon kene sbr je la..nk wt cmane kn..hehe..
yg paling aku terase sgt minggu ni ade akak ni xpsl2 sound aku dpn client.
sdgkn aku xwt ape2 pon n xde kene mengena pon. die cm nk tunjuk lagak la dpn client aku tu.
sb client tu die knl..sakit hati btol la.. aku pon ape lg,bila org sound xtentu psl ni mula la nk mrh.
aku pon wt relaks n jwb blk. pstu die ape lg,malu la ngan client aku tu..malu lg...hehe..
bkn niat aku nk malukn die plak. tp aku secara spontan je jwb cmtu..mase tu aku tgh pns.sorry...
aku pon malu gak kene sound n 'menyaound' blk die..xsengaja....^_^

erm aku nk crite sket ape yg aku nk wt cuti ni..haha aku nk tgk blh ke aku wt seperti yg dirancang. biasenye aku xpnh rancang sgt. xminat nk rancang2..hehe...
erm setelah difikir2 aku nk :

  • sabtu

: pg-aku duk rmh wt keje rmh..(basuh kain,kms rmh,basuh krete)

: ptg-tgk tv

: mlm-p tanjung lumpur mkn ikan bakar (housemate blanja) n tgk wayang

  • ahad

: duk rmh je. tghari nk tgk AF. huhu..akim...semakin mendapat tempat dihatiku..selepas hafiz..hehe


erm ape2 yg terjadi cuti ni i'll let u know next week.hehe...

k lah,daa~~

read more~

0 comments:

 

Life Is Beautiful Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting