Tuesday, October 26, 2010

Mari Mengecat... ^_^

Posted by YaNa at 5:59 PM
Salam...

Actually aku nak cerita psl hujung minggu lepas yang memenatkan tetapi "happy".
Hujung minggu lepas aku balik kampung. Agak lame aku xblk. Hari Isnin plak cuti keputeraan sultan. So 3 hari dikampung.

Aku, abah & mak aku memulakan operasi mengecat teratak kami. Teratak kami tu sudah berusia 7 tahun dan selama itu jugak la die tidak dicat baru. Abah aku dh lame sgt nk mengecat tetapi xde kesempatan. Nk mengecat mase bulan puasa memang xlarat la. So kami cat untuk raya haji je la. hehe...

Asalnya abah aku nk cat sume wrna putih. Sbb die ckp senang beli satu cat je n cam "White House". Tp aku b'degil nk jgk hilight rmh kami ngn warna "cheese white". Nampak warm & nice. hehe... Abah pun terpaksa setuju. hehe... Kami start mengecat dari sabtu ptg sehingga la isnin pagi. Agak penat la... Tp kesudahannya yeayy... Cantik. Tp xsiap sepenuhnya sbb ptg tu aku t'paksa balik. Abah yang akan sudahkan mengecat nt. Hmm adik aku xdpt join skali aktiviti mengecat ni sbb die memang xblh nk cuti hari sabtu & ahad. Kalau x pasti lg seronok. ^_^

Lihat la hasil... Tp aku xambik byk pic. Guna my hp E71 jek. :)










Ok sampai sini. Daa~

read more~

0 comments:

 

Life Is Beautiful Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting