Thursday, January 27, 2011

Housemates~

Posted by YaNa at 8:31 AM
Salam...

Pic kt bwh ni adalah housemates saya... Sgt happy sebab dpt mengenali mereka. Mereka sgt baik. :)


-saya, k.dayah, k.siti & k.ilah-
Dlm bulan 3 2009 k.siti kawen & meninggalkan rmh. :)



-k.hasmah, saya, k.dayah & k.ilah-
Pd bulan 5 2009 k.hasmah plak kawen & meninggalkan rmh. :)



-k.ilah, en. ali, k.dayah, saya & yan (duduk)-
Bulan 3 2010 k.dayah mendirikan rumahtangga. Tp die blum move out. Sb suami die keje tmpt lain. Skrg die selamat melahirkan baby perempuan bernama Nur Iman Alya Maisara. :)


-k.ilah, yan, saya & sepupu k.ilah (duduk)-
Bulan 7 2010 Yan kawen. Oopss muka saya wktu ni bru lps tournament netball. Sgt hitam. =p


-Zatty & saya-
Kami di Laksa Shake. Housemate baru & masih muda dr saya. hihi... Die ni rajin memasak.


-Nurul & k.ilah-
Nurul si nurse. Hihi suka tido & gayut telefon. Bln 3 ni mahu bertunang dah. :)


-saya, nurul & zatty-
Jalan2~
p/s: Perkenalan kami ada yang singkat & lama. Tetapi tetap berkekalan. Masih Calling2. K. Dayah dh dpt baby. Saya dh jd aunty. Yey... Next tunggu giliran K. Hasmah & Yan pula. Skrg dieorg pregnant 5 @ 6 bulan kot. :)
read more~

0 comments:

 

Life Is Beautiful Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting