Tuesday, January 04, 2011

Tahun Baru~ ^_^

Posted by YaNa at 8:09 AM
Salam...


Semoga di Tahun Baru ini penuh dengan warna warni.
Saya doakan semua kawan2 saya cepat naik pelamin, cepat dapat anak, lebih bahagia, lebih kaya, lebih rezeki & lebih dirahmatiNya... ^_^

Azam Tahun Baru saya :-


  1. Menjadi insan yg lebih baik akhlak, pertuturan & pergaulan (saya nk ramai lg kawan ^_^).
  2. Menjadi anak yang baik & solehah =p. Insyallah...
  3. Kahwin. Menjadi isteri yang baik & terpimpin. Akan menyayangi suami saya dgn sepenuh hati. ^___^
  4. Menyayangi semua yang baik2 dgn saya.
  5. Menjadi lebih kurus. hehe mau turun berat lo...4kg jek. Then maintain...huhu~
  6. Menjadi lebih cantik. Possible if on da right way. ^_^
  7. Zip mulut to the gossipss. No more gossips after dis... haha
  8. Menjadi lebih kaya & dimurahkan rezeki oleh-Nya... Aminn...
  9. Lebih bahagia, akan bahagia & sentiasa bahagia + gembira. Diharapkan family, tunang @ bakal suami & kawan2 menyayangi saya hingga akhir hayat. Love u all... Muahh... =p

Itu saja. 9 doa @ permintaan utk tahun ni. Insyallah akan diusahakan. Saya juga mendoakan tunang saya yang tercinta dengan kesihatan, kesejahteraan, kegembiraan, kebahagian, dimurahkan rezeki & kecintaan yang berpanjangan sehingga akhir hayatnya. Bersama saya la... hihihi... Aminn...

read more~

0 comments:

 

Life Is Beautiful Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting