Monday, January 17, 2011

Mulut Jahat~

Posted by YaNa at 12:32 PM
Salam...

Manusia ni ada mcm2 perangai. Tetapi sesetghnya bila xpuas hati ngan org memang leh jadi MULUT JAHAT la... Cam saya kdg2 cmtu. =p

Kdg2 tu bila kita baik ngan org tapi org perlakukan kita mcm2. Sabar tetap sabar. Sampai masa jd tak sabar juga. Kiranya saya ni still ada sikap sabar jugak la... hihi...

Insyallah saya akan perbaiki dari semasa ke semasa... Amin... Doa2kan la... :)

But certain org ni memang saya rase takkan puas hati tak tau la sampai bila. huhu ssh2...

Cth mulut jahat saya... TAKDE APE NK POST SAMPAI MAKAN MAGGI PUN JD ENTRYY.... hahaha...

p/s: ooppss... Hanya nk ekspresi mulut jahat je ni... Better now. Sorryyy..... Jgn ikut okay perangai ni. Will remove dis attitudes soon...

read more~

0 comments:

 

Life Is Beautiful Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting