Monday, February 21, 2011

Aktiviti Saya Di Kala Cuti..... ^_^

Posted by YaNa at 10:08 PM
Salam....

Sudah 5 hari tidak update... Hmm kesibukan melanda. =p

This week saya tak jadi blk kampung. Oleh itu telah merancang aktiviti sendiri.

Sabtu saya menumpang mendobi di rmh makcik coz die ade mesin pengering. hihi... Mls. Lps tu kuar mkn ngn dieorg, kemudian pergi ke butik baju. Makcik ingin tempah baju. Mhl2 betul baju kt situ. Aritu pernah try baju yg b'harga RM1,800. Uishh takut je nk pakai. hehe... Ade jgk yg berkenan tp harga RM990. Lupekan je la niat... Then ke Ariani & sekolah asrama penuh adik sepupu saya. Melawat die... :)

Ahad pula bz dengan 5S bilik saya. Sbb dh terlalu semak & lame xb'kemas. Fikiran pun leh jd semak. huhu~

Sebelah ptg saya ke Bukit Pelindung. Kt situ ade track utk pejalan kaki. Sape yg lrt jogging. Hehe... Bg kami yg mula ni jalan he sudah... Lgpun tinggi sgt. Jalan pun lenguh kaki.... =p

~K.Ilah dengan muka xlrt...~


~Sebahagian org yg dtg membuat exercise~

~View dari ats bukit. Leh nampak bandar Kuantan...~


p/s: Exercise 4 ur own good ok. Len kali pula mendaki lg. Jgn berputus asa... Chaiyokk!!!


read more~

0 comments:

 

Life Is Beautiful Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting