Thursday, February 17, 2011

Today~

Posted by YaNa at 12:06 PM
Salam...

*Penat + sakit kaki + sakit badan + pening = Complete 4 tension. ngee~

* Just want to thank u to my Fiancee & his family. Such had a great time wif them These 2 days. :) Walaupun penat & rushing but all the matlamat tercapai. Yey... ^_*

* The story is... :-

14.02.2011- Menaiki bas ke Shah Alam. Bertemu kezen yg sgt rapat disisi & hati. & of course la bertemu sekali en. Tunang yg dicintai bersama bakal abg & adik ipar. hihi... Lepak smpai kul 12 lbh baru gerak ke Penang. Ramai plak kwn2 dieorg join. Sedikit segan kerana suka mengusik... ^_*... Dalam keletihan en. Tunang memandu. Bertukar2 dgn saya & abgnya. Bila die memandu, saya menjadi peneman setia disisi. Tetapi.... Last skali saya memandu seorg diri je. Dua2 org sudah tidur. Cess...Grrr~ Kami smpai lbh kurg 8pg. huhu~

15.02.2011- Bgn tidur kul 11 pg. Tgk2 bkl mak mertua tgh memasak. Malu2. Terus pergi mandi & tlg apa yg patut. En. Tunang masih tidur. Huh!!! Lps Zohor... Pakcik, makcik, saya, en. Tunang & adknya Farehah ke kedai tailor untuk menjahit baju kurung & baju melayu mereka. Then kami ke kedai A TU Z. Kedai alat2 brg pengantin. Byk pilihan. Hehe saya hanya membeli pasu & foam je. Mlm pula kami ke butik pengantin utk ukur badan & pilih design baju. Kami diberi pilihan utk memilih sendiri. Happy & bertuah dpt mak mertua & ayah mertua yg sgt sporting. hihi... :)

16.02.2011- Pg tu sudah lwt bgn subuh. Terjaga kul 7. Aiyoo... Bgn terus solat & mandi. Then gerak en. Tunang yg t'tido di luar. Rupa2nya die sudah bgn subuh. Cess skali lg sb xkejutkan saya. Kami p m'hantar adiknya Farehah kerja. Before that breakfast dlu. Beli breakfast utk seisi keluarga skali. Then p rmh tok jumpa tok, tokwan & makjang. Tp skjp je. Sb kami ade hal lain lg. Kul 11 janji nk p butik pengantin lg. Sb tunang abg my Fiancee mahu tukar design. Kul 12 ke Kompleks Tabung Haji utk food testing. Makan free.. Sedap ooo... hihi... Pstu kami ke BJ Kompleks utk cari sesuatu utk hantaran en. Tunang. Last sblm dieorg p training, kami ke kedai kad kawen. Mlm saya blk kul 10. Sedey meninggalkan en. Tunang. Sewaktu di dalam bas mengintai en. Tunang di luar yg menjadi penunggu yg setia telah m'buat satu gerak yg paling 'sweet' utk saya. ^_^

Ok lah... Thats the sweetest days i ever had. ♥♥♥~

p/s: Genap 2 bln lg saya menjadi miliknya... I love u.

read more~

2 comments:

Aini Hayati on February 21, 2011 at 4:16 PM said...

Tahniah:)

YaNa on February 22, 2011 at 9:00 PM said...

tq aini hayati... :)

 

Life Is Beautiful Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting