Friday, March 25, 2011

Last One For Her~

Posted by YaNa at 11:01 AM
Salam...

Entry kali ni adalah kata2 saya kepada dia a.k.a Perempuan Monyet.

Kau berdiam aku berbunyi
Mahu menyembunyi perangai sendiri
Tidakkah kau tahu orang mengetahui
Hanya aku di dalam hati Sang Teruna yang dirindui...

Jodoh dan ajal di tangan Tuhan
Jika ingkar merana la badan
Aku bersyukur padaMu Ya Allah
Semoga Kau lindungi kami dan restui kami dalam Akidah.

Perempuan,

Jikau kau benar berubah aku bersyukur
Jika berpura-pura jangan pula tersungkur
Jauhi kami jangan berulang perkara tidak jujur
Kerana sampai masa kau sendiri akan mundur.

Malu,

Jangan diulang perangai lama
Baiki diri jikalau kau mahu
Semoga orang mengikut sama
Jadi tauladan hilang lah malu.

Kata,

Ada peribahasa "Kerana mulut badan binasa."

Tuturan ku perlu perbaiki
semoga tiada yang terguris hati
Kata-kata tanda terselahnya diri
Jika buruk orang mengata jika baik orang iri.

Sampai bila-bila,

Maaf jika tak suka
Aku memang seorang yang berbeza
Jika hati sudah tak suka
Jangan dikawan sampai bila-bila...

Sekian. -truly writer-

p/s: Bagus kenal awak di awal2 & tahu apa yang terjadi sebelum terus menjadi kawan. U are not my friend until forever. Saya redha dgn apa yang berlaku & kerugiannya ditanggung diri (awak @ saya eh??). Let it be... Just pray & pray 4 my happiness without u in our life...

read more~

0 comments:

 

Life Is Beautiful Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting