Friday, April 01, 2011

Saya Sayang Kamu~

Posted by YaNa at 8:32 PM
Salam...

Sudah lama tidak update blog. Rindu...
Byk cerita ingin diceritakan & byk rasa ingin diluahkan. Tetapi...

Cuma ingin memberitahu bahawa kad2 sudah diedarkan. Insyallah kawan2 yg boleh menghadirkan diri dialu2kan... Mane yang tidak dapat hadir tidak mengapa. Hanya doa mengiringi... ^_^

Hanya tinggal 15 hari lagi... Saya akan bergelar "puan @ isteri orang". Kawan2 di office sudah menerima kad & mengusik2. Tetapi saya hanya tergelak & tersenyum mendengar usikkan mereka. Sangat terharu dengan mereka... Sangat baik dengan saya. Sehingga Pengarah membatalkan program latihan mereka demi menghadiri majlis saya nanti.

Sekarang suasana office sangat berbeza. Lebih tenang, ceria & sangat selesa. Semua orang baik. Rasa sayang ingin meninggalkan office tu... Tp apakan daya. Saya telah memohon surat pertukaran demi berdekatan dengan suami nanti. Insyallah jasa & kebaikkan mereka semua saya tidak akan lupakan. & saya juga akan sedaya upaya untuk berkelakuan & melayan mereka dengan baik walaupun saya di dalam ketegangan & kesusahan. Maklum la... Kadang kala saya bersikap kasar apabila menerima masalah. =p

Semoga kenangan akan menjadi yang terindah bersama mereka. Insyallah... ^_^

p/s: Semoga semuanya dimurahkan rezeki & panjang umur hendaknya...  :)

read more~

0 comments:

 

Life Is Beautiful Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting