Wednesday, July 29, 2009

Its a Happy Day Wif Him...

Posted by YaNa at 10:17 AM
Hye...

Hmm computer aku je dibaiki oleh org dari DELL td. Cume blm install program len je lg. Hard disk dh diganti baru... So dh blh blogging ngan senang hati.. ^_^

Kelmarin dan semalam aku cuti.. Sbb my bf dtg Kuantan jumpe aku. Happy sgt dpt jumpe die. Dh lame aku xjumpe die.. Memang mase aku 2 aritu aku abeskan bersame die la... Kiteorg gi Genting ari isnin tu. Jln2... Tp xmasuk pun outdoor game. Kiteorg just jln2 dan men indoor game je. Agak penat jgk la berjalan 1 hari. Fuh! Sampai kaki aku nk krem sbb sejuk.. hehe tp xpe... Jln ngan org tersayang semangatnye len sket. hahaha...

Hari semalam kiteorg abeskan mase kt Kuantan je. Gi jln2, tgk wayang, makan2, karaoke dan kiteorg gi beli cincin. (^_^ peace) Die pick kan aku cincin. Yg simple2 je aku suke.. Die pun beli jgk.. hehe... Tp yg silver celup emas putih sket la.

Last mase nk antar die nek bus aku sedey sgt. Cm xnk bg die blk je.. Tp nk wt camane. Die kene blk jgk. Aku ni dh menahan air mate kluar. Dh la tibe2 aku pening kepala. So, aku tunggu die nek bus, pstu aku cabut blk. Kalo lame2 nt aku nangis plak. Hehe... Erm lps ni xtau la plak bile blh jumpe die... Rindu sgt kt die...

Hehe ok la, nk wt keje plak... Daa~



read more~

0 comments:

 

Life Is Beautiful Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting