Thursday, July 16, 2009

X Habis2 Dgn Masalah Pejabat

Posted by YaNa at 9:10 AM
Hye...

Erm aku xtau la nape lately ni byk sgt mslh kt pjbt aku. Sume cm nk salahkan aku je. Sedangkan aku xtau n xhandle ape2 pun berkaitan ngan masalah ni. Aku nk bgtau ape mslhnye pun ssh sbb complicated. Actually aku xcrite lg kt my Bf. Hmm nt aku dh crite kt die, baru aku crite kt sini. Hehe...

Kirenye sume masalah ni sbnrnye sume slh faham je. Slh faham antara pihak pjbt aku ngan pjbt negeri. Bos aku yg sorg ni kdg2 lbh suke bertanye pada aku kalau ape pendapat @ sebarang permintaan. Sbb aku ni kan kewangan. Kirenye ade pihak2 yg tertentu ni xpuas hati la sbb tu spatutnye bos aku bertanye kt die. Tp dh die slalu cuti dan tindakan dari die pun lambat, bos cari aku la. So aku kene ambik tau sume hal. Bile dh jd mslh, sume cm nk suruh aku settle sume la. Dan orang2 kt pjbt aku ni kdg2 xsabar2. Pening kepala aku. Bosan pun ade...

Psl kewangan mane blh settle dlm mase 1 @ 2 hari. Dieorg kene la tau yg kiteorg yg handle psl kewangan ade prosedur. Memang hari ni aku nk gi mengadap tuan Pengarah utk tanye ape sbnrnye terjadi. Sbb sume penjelasan yg aku dgr lain2. Aku tanye sendiri la kt tuan Pengarah. Senang cerita... Daa~


read more~

0 comments:

 

Life Is Beautiful Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting