Tuesday, July 14, 2009

Kolam Air Panas Gadek

Posted by YaNa at 1:10 PM
Hye...


Hehe tak sabar aku ari Sabtu ni nk gi kolam air panas. Ni sume idea mak aku la.. Mak aku memang suke gi kolam air panas. Mase ambik aku dari kursus kt Kluang kiteorg dh singgah. Tp sekjp je la sb ari dh ptg. Sempat la kiteorg basuh muke dan rendam kaki. Kali ni mak aku nk gi sb nak rendam badan sekali. Air kolam tu memang panas giler. Rendam kaki sekjp pun xlarat. Trus aku angkat kaki semula. Hahaha... Yg utk kaki tu kolamnye kecik je. Utk kolam mandi len plak. Hrp2 aku blh la bertahan. Huhu...


Ni kolam mandi



Ni kolam utk aktiviti randam kaki @ basuh muka.

read more~

4 comments:

Afzan on July 14, 2009 at 2:32 PM said...

kolam air pns klu p time kul 1 2 pg br la best nk berendam. cuaca sjuk air pns.
klu siang ari mndi air pns mmg lg pns la.

YaNa on July 15, 2009 at 7:59 AM said...

hehe...xkan nk p mlm2 hari...nt kul brape nk blk encik b oi...hehe

Queen on July 15, 2009 at 12:01 PM said...

usually memang org datang sini malam...by kul 8 tu dah ade org datang....
tu selalunya family...datang awal dalam kul 11mlm diorang balik la...

Tapi kalau budak2 bujang nieyh (incl me...hehehhe)memang datang kul 11 gitu...pastu berendam sampai subuh besok nyer...

giler best...hurm..dah lama tak gi mandi air panas..next week nak gi la...

seyes..gadek adalah yang terbaik..selesa...dan bersih...

YaNa on July 16, 2009 at 9:04 AM said...

hehe...memang best pun kt gadek. tp airnye kdg2 terlalu panas. sampai nk rendam kaki pun rase cm terbakar..hehehe...

 

Life Is Beautiful Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting