Wednesday, May 18, 2011

Mimpi Semalam~

Posted by YaNa at 3:10 PM
Salam...

Bermula dengan mimpi-mimpi indah
Janji-janji manis kau taburkan
Kata-kata manis membuat aku terleka & percaya
Hingga aku sangka kau yang terawal & terakhir...

Tetapi...
Mana janji-janji mu
Hidup aku kau permainkan
Hidup aku kau taruhkan
Sehingga ia telah menjadi mimpi semalam...

Seperti aku tersedar dari lena
Buaian kata-kata & janji-janji mu
Yang ternyata semuanya dusta

Alhamdulillah kerana aku telah diberi petunjuk
Semoga Yang Maha Esa menguatkan semangat ku
Memberi aku ketabahan untuk melalui hari-hari yang sukar ini
Segala persoalan akan terjawab apabila semua telah ditakdirkan

Buat mu Yang Teristimewa
Akan ku  beri jawapan setelah persoalan diminda terjawab
Setelah hati ku menerima
Dan setelah diizinkan & diredhai oleh Yang Maha Kuasa...

read more~

0 comments:

 

Life Is Beautiful Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting