Saturday, May 07, 2011

Tidak Boleh Berkata-kata~

Posted by YaNa at 9:42 AM
Salam...

Sekarang saya di dalam kereta menunggu en. Suami mandi ais. Biasanya setiap kali selepas game satu team akan mandi ais untuk refreshment. Alhamdulillah semalam Team USM FC menang 2-1 dengan Johor. Gol dijaringkan oleh Thina & en. Suami... :)))

Semua mengatakan itu adalah jaringan untuk hadiah perkahwinan dari suami saya untuk saya... Saya sangat gembira. :)))

Walau apa pun yang berlaku, saya tetap akan menyokong en. suami. Bila sudah menjadi seorang isteri, perasaan itu sudah berlainan dari yang dahulu. Semuanya berubah secara automatik mengikut keperluan, tanggungjawab & hati. Semuanya sukar digambarkan. Saya sangat bersyukur dengan semua ini. Semoga rezeki & kebahgiaan kami bertambah dari hari ke hari. Alhamdulillah...

Sepanjang saya bercuti di Pulau Pinang, banyak aktiviti telah dilakukan dan sangat sibuk. hihi... Cerita ini akan diceritakan kemudian okay... :)

p/s: Life is beautiful... Loving2 forever & ever~ ^____^

read more~

0 comments:

 

Life Is Beautiful Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting