Monday, August 02, 2010

He's Mine... :)

Posted by YaNa at 11:06 AM
Hye...

Aku happy sgt2... Sampai tak terkata. All the questions in my head had been answered.
What else now...??? Nothing.

Tunang aku dtg hari jumaat. So kiteorg dpt la abeskn mase 3 ari. Smlm baru die blk...
Tu yg aku rase happy. Kami bercerita mcm2. Sempat la kami settlekn mslh yg membelenggu kami semenjak dua menjak ni. hehe... Biasa la setiap pasangan bercinta pasti ada masalah. Inikan pula bila dh bertunang,dugaan yg dtg pasti lg hebat. Tidak kira dari segi apa pun. Dugaan yg diberi Allah ini la yang akan menguatkan mental & emosi kami seblm melangkah ke alam perkahwinan. =p

Hehe... He really adore me & i'm really adore him. Thats we should take note to make our Love more bigger & bigger. The past is past... We're in a new relationship & always look forward & planning our new life. hehe... yg lps2 tu sbg panduan kami la...

Semalam kiteorg sempat gi kenduri abg sepupu aku kt Tanjung Lumpur. Abg sepupu aku kawen ngn org sane. Haha ape lg... Ramai la pakcik & makcik aku mengusik aku n En. Tunang. Siap suruh kiteorg testing duk ats pelamin lg. hehe... mak & ayah aku senyum & gelak je. Dieorg seems happy sgt tgk kiteorg. Ayah aku pun blh bersembang rancak ngan En. Tunang. Biase ayah aku senyap jgk. Ni die happy sgt kot... Hmm... hehe

Kiteorg sebenarnye ade plan nk gi KL sabtu lps tp tukar plan. Sb takut penat sgt nt nk bangun gi kenduri. Erm mlm tu kiteorg gi makan ikan bakar kt Tanjung Lumpur. Kt situ famous kedai Ana Ikan Bakar Petai. Memang best la. Ramai giler org mlm tu. kebetulan mlm minggu. Pakcik aku belanja. Byk giler En. Tunang makan. Sampai xlrt. Dh la kiteorg mkn tghari lewat aritu. Mlm kene paksa mkn plak. hehe... Lps makan kami tgk wayang crite Ong Bak 3. Sampai kami t'tido la. hehe...Jln crite kurang menarik.

Harini aku rase cm sesuatu yg missing jek. Sbb En. Tunang dh balik. Xbest.... Tp die janji nk dtg jumpa aku lg nt. Tp maybe lambat lg la. Sbb skrg nk masuk bln puasa. Lps raya la aku jumpa die. Igt nk dtg sane lps raya. Tp nk tgk keadaan dlu sbb aku ada hal lain yg perlu settle. Insyallah kalo xde ape2 aku akan ke Penang jumpa En. Tunang...

I Love U so much B... Thanks 4 da mp3,sweater & Dot3.... hehe... Hopefully we're happy together until The End... :)

read more~

0 comments:

 

Life Is Beautiful Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting