Wednesday, August 04, 2010

Saya Dapat Inspirasi Baru... :)

Posted by YaNa at 1:16 PM
Hye...

Setelah membaca blog & profile kawan2 saya yang saya anggap boleh dikagumi, saya rase saya perlu sedikit perubahan & pengubahsuaian. Dari segi imej,mental & emosi. Saya ambil yang elok2 & baik2 untuk dijadikan contoh di dalam kehidupan saya.

Telah lama saya berhasrat ingin menjadi seorg yang lebuh baik dari yang sekarang. Adalah lebih baik saya tidak menangguh2kan nya. This is very important to me right now. Kekuatan yang saya dapat ini tidaklah sekuat mana. Saya masih perlukan sokongan dari orang sekeliling. Terutama family & my fiancee... :)

Saya harap mereka dapat menyokong saya dengan perubahan yang ingin saya lakukan. Tp perubahan ini akan dilakukan dengan sedikit demi sedikit. Dan ia akan mengambil masa & sudah pasti ada banyak dugaan yang akan muncul untuk melemahkan saya. Insyallah dengan berkat kesabaran,saya akan berjaya. Doakan kejayaan saya... Amin.. :)

read more~

0 comments:

 

Life Is Beautiful Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting