Monday, September 20, 2010

Dugaan

Posted by YaNa at 12:16 PM
Salam...

1st of all... Selamat Hari Raya kpd semua kawan2. Dan saya mintak maaf sbb tahun ni tdk dpt b'kunjung ke rmh kwn2. Keadaan saya yg tdk mengizinkan. hehe... Insyallah thn dpn saya akan dtg. Sbb dh ade driver (my hubby)... hehe...

Arini masuk keje pun dlm kedaan yg still batuk2 & selsema. Xsuke... Rasa letih sgt. Walaupun hanya duduk. Dh lama xdemam. Tu sbb bile demam dpt teruk cmni. Syukur... Mudah2an demam ni m'buang sedikit sebyk dosa2 kecil. Itu tandanya saya org yg normal... :)

Owh ya... Pasal dugaan. Kalau nk diceritakan dugaan yang aku terima selama 25 thn ini, thn ini la (thn 2010) yang paling hebat. T'lalu byk dugaan yg melukakan hati. Dan sehingga ke tarikh 20/09/2010 ini aku still dpt b'sbr. Jika ikutkan hati sudah lama byk perkara aku bazirkan. Aku harap kesabaran aku ini masih lagi teguh sehingga semuanya b'akhir. Tetapi bila?

Semalam aku terima satu lg dugaan. Org kata dugaan dalam alam pertunangan memang hebat. Tp aku adalah mangsa. Di mana salahnya aku ini? Sehingga ada yang sanggup melukakan hati aku. Aku xpernah kacau org. Aku xpernah sesuka hati nk sakitkan hati org. Dan aku xpernah dahulukan hati aku sblm org lain. Tapi mungkin ini balasan kepada aku yang t'lalu berlembut hati & t'lalu baik hati & percayakan org lain. Mungkin dugaan ini semua ingin membuka mata aku untuk lebih menjaga diri aku sendiri drp memikirkan keperluan org lain dahulu. I'm being selfish now. Ya, thats right. No one can stop me.

Selepas ini aku akan cari semula semua org yg telah sakitkan hati aku. Biar org nk ckp ape pun. Aku dh xpeduli. Because only that way, org akan buka mata. Its not so easy to step on my head anymore. Aku nk settlekan dgn org2 ini sampai aku puas hati.

Ok la, pic raya aku xtransfer lg dlm laptop. So xblh nk upload. Hehe... :)

p/s: get ready my wedding plan story...

read more~

0 comments:

 

Life Is Beautiful Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting