Wednesday, September 01, 2010

Past Times

Posted by YaNa at 3:48 PM
Salam...

Wahh rasa segar selepas pulang kampung selama 5 hari. Smlm rasa tdk ingin pulang. hehe...
Seronok. rasa seperti puteri dilayan oleh ayahanda & bonda tercinta. ^___^
Selama 5 hari itu,saya & bonda telah membuat 5 jenis kuih untuk raya nt. Kami buat kuih tart nenas, almond london, mini popia, lidah buaya & kuih gunting. =p

Dan hati aku semakin tenang selepas menyelesaikan hutang PTPTN aku yg sungguh banyak. Tak sanggup nk hutang ngan PTPTN. Really nightmare. Sbb every month akan di charge proses perkhidmatan. 3% dari jumlah baki pinjaman. So aku ada 2 akaun. Akaun bagi Diploma & akaun Degree. Tp degree tu aku ambik pinjaman utk 2 sem jek sbb dpt keje.The total is almost RM12K. Lega sudah langsai.... Habis duit aku. hihihi...

30hb Ogos aku cuti. So kerja kt ofis b'lambak la. Pening gak. Sbb xtau nk wt mana satu dulu. hehe... Ni EO aku mntk laporan dieorg ke Teluk Batik aritu. Malas..... Blh x? hahaha...

p/s: dari pagi merindui zaman2 belajar dahulu. Byk sgt memori t'indah. Nt ada masa aku akan upload pic lama & ceritakan.

read more~

0 comments:

 

Life Is Beautiful Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting