Saturday, September 04, 2010

Mahu ke Penang???

Posted by YaNa at 8:15 PM
Salam...

Hai... Hmm memang aku ingin ke Penang. Ada dua sebab aku ke sana. 1st aku nk jumpa Tunang tercinta, family dia, ayu, tok, tokwan,makjang,... (byk kali dah tnya aku bila nk dtg sana. hehe) & 2nd aku nk settlekan masalah aku ngn Perempuan Monyet tu. Ooppss... Dah lama aku xckp psl Perempuan Monyet ni. I'll talk later.

Erm xsabar aku nk jumpe Perempuan Monyet tu. Aku nak lempang & bagi "Hard Warning" kt die. I will never trust what ever she say & she have no right to talk anymore. Cause i'm giving her a lot of chances whereto sms me or email me. So,its time for me to talk & u Perempuan Monyet listen.

Aku tau di bulan yang mulia ni aku seharusnya berkata yang baik2 dengan semua orang & cuba jadikannye sbg amalan seharian aku akan2 datang. Aku telah mencuba & still ada saki baki yang kurang baik juga t'keluar. Insyallah aku akan cuba membaiki diriku sehingga aku mendekati amalan seperti Siti Khadijah r.a, Siti Aisyah r.a, & Siti Mariam... Amin...

Terasa rindu t'hadap Tunang tercinta. Tp apa blh buat aku disini, dia disana. Tp itu tidak menjadi penghalang kepada kami. Sb kami still lg blh sms,cal & 3G. hehe... Harini rasanya kami telah cipta rekod kot. Sbb telah bercakap dlm phone lbh kurang 2jam. Lps dari tu die ada cal& 3G lg. Sms memang biasa la. Itu la cara kami utk tidak membuat kami rasa jauh. Hehehe... Tp biasa hari cuti la kami lbh over sket contact mengontact ni. Nk dating xblh.

Hmm kalo aku xde kesempatan nk ke Penang lps raya ni.... Aku akan mintak die yang dtg nt. En. Tunang dh ckp nk dtg jgk jumpa aku. Tp siap mntk aku support tiket lg. Ces... Hehe... Insyallah... Actually aku yg xsbr nk discuss psl wedding. Tp skrg ni die suka smbg psl kereta ngn aku. Mula2 aku memang xbrape minat psl ni. Tp sbb die minat,aku support la. Aku pun bukan tau sgt. Tp ade member perempuan aku ni memang pandai psl ni,so aku tanya la psl kereta ni. Aku tau sket cmane nk smbg ngn En. Tunang. hehe...

Bagus jgk aku blh minat apa yg die minat. Nt2 die pun akan minat apa yg aku suka. Hmm aku ni suka lbh kepada fesyen. Tp aku ni xde la pandai berfesyen skrg ni. Sbb aku ni jenis cerewet sket yg suka brg2 branded. hahaha... Buruk tul perangai aku. So,wt mase ni duit2 aku tu perlu disimpan utk wedding kami nt. I want to make sure everythings there & almost perfect.

Ok la, daa~

p/s: Hopefully our relationship will be more stronger & stronger ye B... We're can do the BEST. Insyallah... As long as we keep our promises, sincere & most important "Love each other". Amin... I'm never gonna leave u. Thank u for making my day today beautiful & thanks 4 support me in everythings.

read more~

0 comments:

 

Life Is Beautiful Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting