Thursday, November 11, 2010

Coach Oh Coach...

Posted by YaNa at 8:27 AM
Salam...


Sangat2 happy coz saya dapat beli handbag Coach yg diidam2kn. Dealing with my cousin buying Coach handbag from US. Its cheap than others i can get. Walaupun bukan da latest one. Kalau latest memang bankrap la. Harga paling murah pun RM1100. Tu yang kecik. hehe~

Actually, saya beli untuk hantaran hari bahagia saya. Sj nk beli Coach coz dh penah pakai Carlo Rino, Elle, Guess & Sembonia. Bonia xpenah lg coz design tak brape minat. Aritu ade jugak satu yg saya minat tp terlalu awal utk dibeli. Skrg ok la kalau beli. hehe~

So, dh beli handbag Coach ni... Terpaksa la lepaskan niat utk beli purse. Purse Coach agak mahal jugak. Tp smlm cousin offer RM320. Tp bile kire budget, agak melampau la. Terlebih sudah... Sedey xdpt beli. Next time lah. Lagipun saya prefer nk beli kasut. Kasut Coach ade yg menarik ke? Must going to the outlet later.


P/s: hope En. Tunang nk support sket. ^_*


read more~

0 comments:

 

Life Is Beautiful Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting