Monday, November 15, 2010

Pemerhatian...

Posted by YaNa at 1:36 PM
Salam...

Hmm ni saya nk cerita dari pemerhatian saya kepada ibu2 @ bakal ibu2. hehe~
Takde keje cmtu la... Ape yg saya perhatikan dieorg ni kalau pasal anak memang ambik berat sgt2. Sampai nk beli brg sendri pun still fkr utk anak. hehe bagus2.

Saya ckp cmni sb dh byk sy perhatikan yg dieorg ni cukup liat nk beli brg sendri. Lbh rela tdk b'baju baru @ xmkn. Janji anak sume cukup. Huhu cukup terharu. Mesti mak saya dulu pun cmtukn. "Mak...Saya SYG Mak~"

Whats the point is.... Skrg saya akan beli seberape byk brg yg ingin saya beli sblm saya b'gelar seorang ibu. Takut nanti asyik fkr anak, saya jd selekeh plak. Kite ni org perempuan kene la jgk jaga penampilan depan suami. hehe... Tp insyallah... Takkan suami nk biar saya selekeh plak. Hmm... =p

Tapi byk kebarangkalian yang kite ni akan diuji ngn pelbagai masalah kewangan & hidup di masa hadapan. So skrg ade peluang & ade budget...kite shopping la dulu... huhu~

p/s: bile mau shopping neh? Smlm dh survey2 memang tgh sale ni. End Year Sale!!! =p


read more~

0 comments:

 

Life Is Beautiful Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting