Thursday, November 04, 2010

Pilihan... ^_*

Posted by YaNa at 3:39 PM
Salam...


Saya sebenarnya telah lame memikirkan utk cari identiti fesyen yg sesuai dgn saya. Tapi masih dalam pemilihan. Niat yang baik tidak baik ditangguh2kn tapi perlu la bersedia dan ada persediaan yg rapi.
Saya telah diperkenalkan oleh kawan saya "Zleqha". Satu nama yg bukan baru lg dalam bidang fesyen muslimah. Mula2 agak tidak berkenan. Lame2 jatuh cinta dengannya...


Ini ade sedikit sebanyak pic dr fesyen "Zleqha".














p/s: Tp gaya selendang itu mungkin tidak sesuai dengan saya. Mungkin akan disesuaikan dengan yg lain. Besides byk lagi fesyen yg dr Zleqha. Jubah, dress, blouse, slacks... Very nice. ^_^

read more~

0 comments:

 

Life Is Beautiful Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting