Monday, December 06, 2010

Nilai 3~

Posted by YaNa at 2:14 PM
Salam...

Sabtu lepas saya,abah & mak telah ke Nilai 3 untuk b'shopping~ ^_^
Kami membeli brg2 persiapan untuk majlis besar aku nanti.
Tp majoriti kami membeli doorgift untuk tetamu. Ade kedai yang murah & ade yang mahal.
Kami membeli yang mampu shj. Kami telah beli :-

1. Paper bag
2. Cenderamata 2 jenis ( secret~ ^_*)
3. Bunga Telur
4. Carpet
5. Bekas hantaran
6. Bunga & Pasu

Rasanya itu shj yg kami beli. Masih byk yang tidak dibeli. Ade yg dh beli sket2 sblm ni. hehe...
Takpe nt saya akan membeli secara b'ansur2. Setakat ini sume b'jln dgn lancar mengikut perancangan. Cuma saya menunggu bulan Januari untuk menempah kad,hantar jahit baju nikah,fitting baju b'sanding,discuss konsep ngn wedding planner & catering,buat medical check up & lengkapkn form nikah,switch brg ngn En. Tunang,wt hantaran & beli brg mane yg xcukup lg... Fuh!! memang byk lg yg xbuat. Tp insyallah sempat kalo mengikut perancangan saya. hehe...

read more~

0 comments:

 

Life Is Beautiful Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting